2017. február 20. | Aladár
Hotel E*Stella **Superior
Téli felmelegedés.
Garantált programok Egerből
Garantált autóbuszos utazások Egerből...
Thermal Park Egerszalók****
Kedvezményes hétköznapi csomagok...
Hotel Ködmön****
Ünnepi csomagajánlatok.
Hotel Romantik Csomagajánlat
Téli ajánlatok.

Egerben a tél is varázslatos!

Létrehozva: 2013. március 20.  |  Utoljára frissítve: 2017. január 30.

Eger mindig egy jó ötlet

Eger több mint egy történelmi kisváros, az összes látnivalóját felsorolni is alig lehet. Itt található Európa legészakibb minaretje, a kontinens legrégebbi működőképes panoráma kivetítő berendezése, a Camera Obscura, ezen felül tűzoltó-, sport- és marcipánmúzeumot is választhatunk, török fürdőben regenerálódhatunk, megcsodálhatjuk Magyarország második legnagyobb templomát, leereszkedhetünk a föld alá és tehetünk egy óriási sétát az egykori érseki pincerendszerben, meglátogathatjuk ismert írónk, Gárdonyi Géza egykori lakóházát, Beatles múzeumban nézelődhetünk, vagy elmerülhetünk az egyház történelmében a frissen átadott Érseki palota segítségével. A hosszú felsorolással a város látnivalóinak és múzeumainak csak egy részét érintettük, és az egyik fő attrakcióról, az 1552-es diadalmáról ismert Dobó István Vármúzeumról akkor még szót sem ejtettünk! Eger az a hely, ami a több napra érkezőknek is bőven tartogat látnivalókat!

Eger egy pezsgő hangulatú város, izgalmas kulturális élettel, díjnyertes borokkal, sokszínű gasztronómiával, rengeteg túrázási és sportolási lehetőséggel, romantikus bicikli utakkal.

Eger télen is izgalmas. Budapestről mindössze egy óra az út, de választhatjuk a MÁV-ot, vagy a távolsági buszt is, ez esetben is alig 2 óra alatt a városban lehetünk, és utazás közben gyönyörű tájakat láthatunk, Eger határához közeledve szőlőtőkék, hegyek, szép kis falvak fogadnak minket.

Aki szeret jókat enni, Egerben a helye
Klassz éttermek és kávézók sora várja az ide érkezőket. Tavasztól őszig, jó időben sok a kiülős, beszélgetős hely, legyen szó egy finom koktélról, ebédről, vagy esti borozásról. Egerben sok jó étteremet találni, de mégis, ami egyedülálló, az a kínálat sokszínűsége. Találunk gyors, helyi reggelizőt, fine-dining éttermeket, a most divatos bisztrókat, sőt, a különleges diétát követőket is szeretettel várják Egerben: több helyen található az étlapon vegán, glutén és tejmentes ajánlat is.

Fotó: Kis Dobó tér / Senator Ház - Forralt bor, puncs, gesztenye és egyéb finomságok