Polgármesteri Hivatal
Közzétételi egység: Elérhetőségi adatok
telefonkönyv: Letölthető dokumentum
Az ügyfélfogadás általános rendje:
Hétfő 13.00-16.00 óráig
Szerda 8.00-12.00 óráig és 13.00-17.00 óráig
Péntek 8.00-12.00 óráig
Adóiroda ügyfélfogadási rendje :
Hétfő, kedd, csütörtök 9.00-16 óráig
szerdán 9.00-17 óráig
Felhívjuk Tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy a Jogi és Hatósági Iroda Szociális Csoportjának ügyfélfogadása a Kossuth L. u. 28. sz. alatti épületben 2022. április 4. napján (hétfő) szünetel.
Felhívjuk Tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy anyakönyvi ügyfélfogadás kizárólag a szerdai napokon (8.00-12.00 óráig és 13.00-16.30 óráig), előzetes időpontfoglalást követően lehetséges az alábbi telefonszámokon:
Telefonközpont: +36 36/523-700
Baloghné Csávás Edina Telefon: +36 36/521-969
Bíró Kersztin Telefon: +36 36/523-741
Gyenge-Őszi Mária Telefon: +36 36/521-961
Habuczki Piroska Telefon.: +36 36/ 521-967
Laboda Anita Telefon: +36 36/523-736
Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről
Szervezeti és működési Szabályzat Letölthető dokumentum Hatályos 2021. 04.01-től
A Hivatal ügyrendje 2021.04.01-től Letölthető dokumentum
Esélyegyenlőségi Terv (hatályos: 2014. október 15-től)
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Esélyegyenlőségi Programja (hatályos: 2013. július 1-től)
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Esélyegyenlőségi Programja 2015. december 17-i felülvizsgálata
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Esélyegyenlőségi Programja 2017. szeptember 27-i felülvizsgálata- hatályos 2018 november 30-ig
Letölthető dokumentum esélytáblák
Letölthető dokumentum Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Esélyegyenlőségi Programja 2018. december 1-től
Letölthető dokumentum Intézkedési terv
Letölthető dokumentum Esélyegyenlőségi Program felülvizsgálata Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése nevében eljárva 300/2021. (VI. 11) polgármesteri határozattal
Letölthető dokumentum 1/2017 számú Közszolgálati Szabályzat
Letölthető dokumentum Iratkezelési Szabályzat 2021
Hivatalos név: Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Székhely: Eger, Dobó István tér 2.
Postacím: 3301. Eger, Pf. 34.
Telefonszám: 36/ 523-700
Faxszám: 36/ 523-777
Zöldszám: 80/ 200-882
Központi elektronikus levélcím: egpolgh@ph.eger.hu
Honlap URL-je:http://www.eger.hu
Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Szociális ügyintézés:
Az ügyfélszolgálat telefonszáma: 36/ 523-790
Fax: 36/523-777
Ügyfélfogadás helye: Eger, Kossuth Lajos utca 28
Postacím: 3300. Eger. Kossuth Lajos utca 28.
Elektronikus levélcím: szocialis@ph.eger.hu
Adóügy:
Adó Iroda Vezetője: Korsós László
Telefonszám: 36/523-720
Cím: 3300 Eger, Dobó István tér 2.
E-mail: korsos.laszlo@ph.eger.hu
Csoportvezető: dr. Kincses Miklósné
Cím: 3300 Eger, Széchenyi u. 2.
E-mail: kincses.miklosne@ph.eger.hu
Telefonszám: 36/523-724
Csoportvezető: Bóta Tamás
Cím: 3300 Eger, Dobó István tér 2.
E-mail: bota.tamas@ph.eger.hu
Telefonszáma: 36/ 523-722
Csoportvezető: Dr. Vincze Ágnes
Cím: 3300 Eger, Dobó István tér 2.
E-mail: vincze.agnes@ph.eger.hu
Telefonszáma: 36/ 523-722
Ügyfélfogadás időpontjai:
Hétfő: 09.00-16.00
Kedd: 09.00-16.00
Szerda: 09.00-17.00
Csütörtök: 09.00-16.00
Helye: Eger, Dobó István tér 2.
Tel.: (+36) 36/523-725; 523-726. (kizárólag ügyfélfogadási időben)
Fax: 36/523-721
Városüzemeltetés:
Az ügyfélszolgálat telefonszáma: 36/523-740
Fax: 36/523-777
Ügyfélfogadás helye: 3300 Eger, Dobó tér 2
Elektronikus levélcím: varosuzemeltetes@ph.eger.hu
Az ügyfélszolgálati vezető neve: Dr. Nagy-Holló Eszter irodavezető
Szociális ügyintézés: Hajdúné Tóth Erika csoportvezető
Telefonszáma: 36/ 523-706
Postacíme: Eger, Kossuth Lajos utca 28
Elektronikus levélcím: szocialis@ph.eger.hu
Általános ügyfélfogadási időtől eltérő ügyfélfogadási rend:
a) Adóigazgatási és szálláshely üzemeltetési tevékenységgel összefüggő ügyekben a Kormány által kihirdetett veszélyhelyzet megszűnéséig kizárólag elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül történik ügyfélfogadás;
b) A Polgármesteri Hivatal Jogi és Hatósági Iroda Szociális Csoportja feladatkörébe tartozó ügyekben a Kormány által kihirdetett veszélyhelyzet megszűnéséig:
Szerda: 8.00-12.00 óráig és 13.00-17.00 óráig
Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről
Adóhatósági elektronikus ügyintézéről bövebben
Hivatalunk az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvénynek (Eüsztv.) megfelelően a természetes és jogi személyek számára a jogszabályokban meghatározott esetekben biztosítja, hogy ügyeiket kényelmesen, elektronikus úton intézhessék.
Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának biztonságos központi kapcsolattartási címe az alábbi azonosítókon érhető el:
Hivatal rövid neve | Hivatal teljes neve | KRID |
EGERADO | Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága | 644093165 |
EGERMJV | Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala | 314534378 |
EGERONK | Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata | 447994950 |
Az elektronikus ügyintézés általános szabályait több speciális jogszabály tartalmazza, amelyek együttesen adják az elektronikus ügyintézés keretrendszerét.
Az elektronikus ügyintézés ügyféli alapjog, azonban az Eüsztv. a nem természetes személyek (gazdálkodó szervezetek) és az elektronikus kapcsolattartásra kötelezett, adóköteles tevékenységet végző természetes személyek számára az elektronikus ügyintézést kötelezően előírja. Az e-ügyintézésre kötelezett szervezetektől papír alapon érkező beadványok nem alkalmasak a kívánt eljárások megindítására.
A természetes személyek, azaz magánszemélyek számára is nyitva áll az elektronikus út választása, de nem kötelezettség.
Egyéni vállalkozók saját cégkaput nem használhatnak, azt egyéni vállalkozásukhoz tartozóan nem nyithatnak. Az egyéni vállalkozó hivatalos elérhetősége a KÜNY tárhelye.
A gazdálkodó szervezetek a cégkaput használhatják elektronikus kapcsolattartáshoz, dokumentum beküldéséhez és a részükre szóló hivatalos dokumentum letöltéséhez. A cégkapun keresztül megvalósított kommunikáció minden tekintetben megfelel a hitelességi feltételeknek, így az maradéktalanul kiváltja a papír alapú levelezést.
Elektronikus kommunikációt választó magánszemélyek az ügyfélkapun keresztül tarthatnak kapcsolatot a hivatallal.
Az elektronikus ügyintézés helyszíne, az Önkormányzati Hivatali Portál (OHP), amelyet az elektronikus ügyintézésre kötelezett szervek (gazdálkodó szervezetek valamint az ügyfél jogi képviselője), továbbá az ezen lehetőséggel élni kívánó természetes személyek (magánszemélyek) érhetnek el.
Az OHP bárki számára elérhető, egyes funkciók szabadon használhatók, más funkciók azonban bejelentkezéshez kötöttek.
Az Önkormányzati Hivatali Portál a https://ohp.asp.lgov.hu URL-en érhető el.
Elektronikus Ügyintézés az E-önkormányzat portálon – Általános tájékoztató
Bejelentkezés nélkül igénybe vehető funkciók:
Önkormányzat-keresés
Űrlapok online kitöltése beküldés nélkül
Bejelentkezéshez kötött (online) funkciók:
Ügyindítás
Mentett űrlapok
Adóegyenleg lekérdezés
Adóbevallási információk
Adók, díjak, illetékek befizetése
Fizetés történet
Önkormányzat kereső
Saját önkormányzatok
Azon ügyekben, amelyekre az OHP nem rendszeresített űrlapot, az e-Papír szolgáltatás segítségével indítható elektronikusan ügyintézés, tehát amennyiben az Ön által intézendő ügyben nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be.
A szolgáltatás elérhetősége: https://epapir.gov.hu
Tájékoztatás a szolgáltatásról
Felhívjuk figyelmüket, hogy gazdálkodó szervezet ügyfél az E-ügyintézési tv. 14.§ (1) bekezdése alapján köteles bejelenteni az ügyintézési rendelkezésének nyilvántartásába (a továbbiakban: rendelkezési nyilvántartás) az elektronikus kapcsolattartásra szolgáló elérhetőségét. Ennek feltétele a –2018. január 1-től kötelező – cégkapu regisztráció (https://cegkapu.gov.hu)
Természetes személy ügyfél esetében – amennyiben ügyeit elektronikusan kívánja intézni – az ügyintézési rendelkezésének nyilvántartásába (rendelkezési nyilvántartás) szíveskedjen alaprendelkezést tenni az elektronikus ügyintézés engedélyezése céljából.(A rendelkezési nyilvántartás szolgál az ügyfelek ügyintézési rendelkezéseinek, illetve meghatalmazásainak rögzítésére. A rendelkezési nyilvántartás a https://rendelkezes.kekkh.gov.hu/rny-public/ címen érhető el, azonosítást követően)
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az elektronikus ügyintézés során kizárólag hitelesített dokumentumok fogadhatók el.
Dokumentumok hitelesítése
Természetes személyek esetén:
- eSZIG https://hiteles.gov.hu/cikk/50/eszig_e-alairas_informaciok e-aláírás információk
- AVDH https://niszavdh.gov.hu Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés
Jogi személyek esetén:
Pl. https://netlock.hu/, https://e-szigno.hu/
Nincs lehetőség elektronikus ügyintézésre az alábbi esetekben:
- ha jogszabály az ügyfél személyes megjelenését vagy meghatározott okiratok másként nem pótolható benyújtását kötelezővé teszi;
- ha nemzetközi szerződés vagy az Európai Unió általános hatályú, közvetlenül alkalmazandó kötelező jogi aktusa kizárja;
- ha az okirat vagy más beadvány minősített adatot tartalmaz.