Ugrás a fő tartalomhoz
2025. december 05. | Vilma

Igazgatási szünet a hivatalban

Létrehozva: 2025. december 01.  |  Utoljára frissítve: 2025. december 01.

Tájékoztatás igazgatási szünetről és ASP rendszercsatlakozásról


Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket/Adózóinkat, hogy Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal 2025. évi munkarendjében 2025. december 22-től - 2026. január 5-ig igazgatási szünet lesz!

 

2026. január 1-jétől Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata, Hivatal és Intézményei is csatlakoznak, a központi ASP rendszerekhez* , ennek integrációja miatt az ügyintézés 2025. december 22-től 2026. január 5-ig átmenetileg szünetel majd.

 

*Az alkalmazás-szolgáltató (Application Service Provider - ASP) központon keresztül olyan hardver- és szoftver infrastruktúra, arra épülő keret- és szolgáltatási rendszer jön létre, mely által az Önkormányzat integrált módon szakrendszeri és egyéb szolgáltatásokat vehet igénybe, egyben Önöknek az ügyintézése is egyszerűsödik. Az Önkormányzati ASP rendszer keretrendszerből, szakrendszerekből, támogató rendszerekből és az adattárházból áll. Szakrendszerei az Önkormányzati adórendszer, gazdálkodási rendszer, ingatlanvagyon-kataszter rendszer, ipar- és kereskedelmi rendszer, hagyatéki leltár rendszer, iratkezelő rendszer, önkormányzati települési portál rendszer, elektronikus ügyintézési portál rendszer. Az ASP rendszer egyszerre biztosít előnyöket az önkormányzatoknak, a helyi lakosoknak és vállalkozásoknak, valamint a fenntartó államnak egyaránt. Míg az állampolgárok és a vállalkozások korszerű és egységes e-közigazgatási szolgáltatásokat használhatnak, az önkormányzatok esetében feladatellátásukhoz egy a működésüket támogató, automatizált, felhő-technológián alapuló egységes informatikai rendszer áll rendelkezésre, melyet beruházási és fenntartási költségek nélkül vehetnek igénybe.

 

Kérjük Önöket, ha halaszthatatlan ügyet szeretnének intézni (pl.: adóigazolás, a NAV-tól szeretnének nullás adóigazolást kérni, ám Önöknek adótartozása volt az Önkormányzati Adóhatóságunk felé stb.) úgy ezt mielőbb tegyék meg!

 

Az igazgatási szünet a hivatal valamennyi telephelyén, a hivatallal közszolgálati jogviszonyban álló valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre, munkavállalóra kiterjed. A fenti időszakban az ügyfélfogadás szünetel.

 

Az igazgatási szünet ideje alatt az elektronikus felületek az Elektronikus Önkormányzat Portálon /Nyitólap - E-Önkormányzat Portál/ elérhetőek. Itt – az igazgatási szünet ideje alatt is – helyi adóügyeket, illetve más hatósági ügyeket (bevallás, adatbejelentés, kérelem stb.) tudnak indítani, adószámla egyenleget tudnak lekérdezni, adóbevallási információkat tekinthetnek meg, helyi adókat fizethetnek be.

 

Minden kedves Ügyfelünknek köszönjük az eddigi szíves közreműködését és egyúttal nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepeket és eredményekben gazdag Békés Új Évet kívánunk!

 

Eger, 2025. december hó

 

Üdvözlettel:


Korsós László s.k.
Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Adóiroda vezetője



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!